onsdag 4. mai 2011

BORACAY :-)

I dag er siste dagen på Boracay. Vi har hatt tidenes drømmeferie i paradis i halvannen uke, men i morgen reiser vi til Manila igjen. Therese flyr hjem fra Manila og Minda og Tone flyr hjem fra KL. Jeg skal ikke avslutte turen min enda, den sjette mai reiser jeg på tur til Singapore i ett døgn før jeg drar tilbake til KL for å Møte Helga og Kathrine som jeg skal reise med i Vietnam.

Boracay har vært flott! Lang hvit strand, koselige handlemuligheter, møte med kjentfolk underveis og masse god mat. Da vi kom ned til øya var Margrethe V. og Maria S. fra RiA allerede her og de viste oss litt rundt. Samme dagen som vi dr ned, dro også Anine og Kamilla med kjærester nedover. Det var veldig koselig å samles alle oss igjen. I går hadde vi middag med Sara og Emmily som vi møtte i Manila og i kveld møter vi Sandra og Maria N. som akkurat har kommet ned. Koselig :-)

Minda har hatt bursdag mens vi har vært her nede, og jeg tror hun hadde en flott dag. Vi sendte henne på spa etter en frokost på 'verandaen'. Da hun kom tilbake hadde vi kjøpt inn like kjoler til alle, noe som passet Minda godt, for hun ante ikke hva hun skulle ha på seg den kvelden, og vi møtte henne med ballonger. Kvelden var kjempe flott rett og slett. Ellers har kveldene her nede gått rolig for seg. Man blir litt redusert av å ligge i sola i seks timer så var ikke alltid like mye vi orket å begi oss ut på. Jeg håper jeg klarer å få med meg Minda på Jetski i dag, hadde vært moro. Ellers har vi vært på snorkletur og i går kjørte vi seilbåt i solnedgangen. Det er ikke feil!

Siste dag, siste mulighet. Er ikke mye annet spennende å skrive om Boracay-oppholdet når vi egentlig bare har gjort ingenting, men satser på å få opp noen bilder ;-) Nå må jeg bare manne meg opp til å reise til Singapore alene, heldigvis er det en ren og trygg by så satser på at jeg klarer meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar